DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Selena: Misja w Kazachstanie

Selena

Autor: E.C.H.O. COMMUNICATIONS
Źródło: Selena
Data: 2007-10-08


W pierwszych dniach września br. wyruszyła do Kazachstanu polska misja gospodarcza, w której, oprócz innych przedsiębiorców z branży budowlanej, wzięli także udział przedstawiciele firmy Selena...

Grupa Selena to jeden liderów na polskim rynku chemii budowlanej, który swoje wyroby oferuje w ponad 50. krajach świata. Sukces globalny zawdzięcza między innymi indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów na każdym rynku, co wymaga dokładnego zapoznania się z lokalną specyfiką. Między innymi dlatego Selena wzięła udział w polskiej misji gospodarczej, która w dniach 4 – 7 września 2007 zawitała do Ałmaty, największego miasta Kazachstanu.

Organizatorem przedsięwzięcia była Polska Izba Przemysłowo-Handlowa Budownictwa, zaś jego uczestnicy przybyli do Kazachstanu na zaproszenie tamtejszego Ministra Przemysłu. Szefem delegacji złożonej głównie z przedsiębiorców z branży budowlanej był polski Sekretarz Stanu w Ministerstwie Budownictwa – Piotr Styczeń. Misja stanowiła doskonałą platformę komunikacji dla przedstawicieli biznesu i rządów obu krajów, którzy mogli spotkać się na jednym forum i wymienić uwagi na temat rozwoju kazachstańskiej branży budowlanej. „Podejmowane w przyszłości podobne inicjatywy powinny być nakierowane na rozwiązywanie konkretnych problemów z branży budowlanej, a zwłaszcza problemów o charakterze systemowym” mówi Krzysztof Domarecki. Znaczenie misji jest tym większe, że rząd Kazachstanu przygotowuje plan budowy autostrad tranzytowych, które połączą północ i południe kraju. Przedsięwzięcie to może stanowić dla polskich przedsiębiorców szansę wejścia i rozwoju w tamtym regionie.

Od pięciu lat na rynku kazachstańskim działa jedna ze spółek Grupy Selena – Selena Kazachstan. Obecnie spółka ma ponad 20% udziału w kazachstańskim rynku pian i uszczelniaczy dla budownictwa, a wynik ten zawdzięcza przede wszystkim wysokiej jakości wyrobów oraz wytężonej pracy niemal 30-osobowego zespołu. Ze względu na dynamiczny rozwój i ambitne plany Seleny Kazachstan na najbliższe lata misja miała dla spółki szczególną wagę. Dyrektor Generalny Seleny Kazachstan Leszek Majcherczyk zaznacza, że dzięki misji udało się nawiązać kontakty z przedstawicielami tamtejszych mediów, co w perspektywie może ułatwić komunikację z potencjalnymi klientami i przyczynić się do umocnienia pozycji Seleny na rynku kazachstańskim.


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz