DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

IKEA FAMILY – program lojalnościowy IKEA

IKEA

Autor:
Źródło: IKEA
Data: 2007-08-24


Od sierpnia 2007 IKEA wprowadza do wszystkich swoich sklepów w Polsce IKEA FAMILY - program lojalnościowy dla miłośników domu.

Przystąpienie do programu jest bardzo proste. Wystarczy wypełnić bezpłatny formularz zgłoszeniowy dostępny w sklepie lub wysłać go elektronicznie, korzystając ze strony www.ikea.pl. Nie trzeba zbierać żadnych punktów, a ze wszystkich przywilejów można korzystać od razu.

Dla klubowiczów przewidziane są specjalne rabaty na wybrane produkty z asortymentu IKEA, ale również ze Sklepiku IKEA FAMILY.

Sklepik IKEA FAMILY oferuje kosmetyki pielęgnacyjne (seria NJUTA), akcesoria podróżne (seria UPTACKA), produkty zapewniające bezpieczeństwo (seria PATRULL), ciekawe poradniki i książki.

Na uczestników IKEA FAMILY czekają niespodzianki. Będą to np. specjalne oferty na wybrane dania w restauracji IKEA i na smakołyki ze Sklepiku Szwedzkiego oraz bezpłatna kawa i herbata (oferty te obowiązują od poniedziałku do piątku). Klubowicze otrzymają też zaproszenia na bezpłatne spotkania – seminaria - poświęcone urządzaniu i dekoracji wnętrz.

Oferty specjalne będą dostępne po okazaniu karty IKEA FAMILY. O atrakcjach sklepowych i ofertach specjalnych uczestnicy programu dowiedzą się pierwsi za pomocą poczty elektronicznej. Ponadto, raz na kwartał otrzymają bezpłatny magazyn wnętrzarski "IKEA FAMILY LIVE".

Pierwszy magazyn IKEA wydawany w Polsce pod nazwą "IKEA FAMILY LIVE" skierowany jest do ludzi lubiących dom i "życie w domu". Przedstawia różnorodność stylów życia oraz szereg rozwiązań na wyposażenie wnętrz, z których każdy znajdzie coś dla siebie w zależności od konkretnej sytuacji życiowej. Atrakcyjna szata graficzna 68-stronicowego czasopisma nie ustępuje istniejącym na rynku magazynom wyposażenia wnętrz.  Magazyn wydawany będzie w Polsce 4 razy w roku i bezpłatnie dostarczany do uczestników Programu IKEA FAMILY.

Do IKEA FAMILY na całym świecie należy już ponad 12,5 miliona klubowiczów.

IKEA Public Relations



'IKEA Family Live' w ofercie ARBOmedia Polska
ARBOmedia Polska rozpoczął sprzedaż powierzchni reklamowych w 'IKEA Family Live' magazynie adresowanym do uczestników programu lojalnościowego lidera sklepów meblowych - sieci IKEA.
"IKEA FAMILY LIVE" to pierwszy magazyn wydawany przez IKEA w Polsce. Jego adresaci to wszyscy uczestnicy programu lojalnościowego IKEA Family -klienci IKEA, którzy przywiązują dużą wagę do wygodnego urządzania wnętrz mieszkalnych, ogrodów, tarasów oraz domków letniskowych.
Na 68 stronach kwartalnika w formacie 280x 215 mm publikowane są porady oraz zdjęcia, dotyczące urządzania domu w zgodzie ze stylem życia.


WIRTUALNEMEDIA.PL

 


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz