DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

DOMOTEX 2007 – europejskie święto pokryć podłogowych

Autor: Grzegorz Polus<br>opr. JR
Źródło: Baltic Wood S.A.
Data: 2007-01-26


Targi DOMOTEX są imprezą, od której firmy reprezentujące europejską branżę podłogową, rozpoczynają właściwie kolejny rok swojej działalności. To okres wyznaczania nowych trendów oraz premier dla nowości w ofertach producentów. Jest to również okres bezpośrednich spotkań dla przedstawicieli branży, moment wymiany doświadczeń i zawiązywania się partnerskich relacji.

<center><b><font color=darkred> Domotex - Baltic Wood</center></b></font><center><b><font color=darkred> Domotex - Baltic Wood</center></b></font>

DOMOTEX to ważne wydarzenie w działalności firm podłogowych - także dla Baltic Wood SA, która na tej imprezie już po raz piąty z rzędu z dumą prezentowała ofertę swoich podłóg.
O rozmiarze targów DOMOTEX najlepiej świadczą statystyki liczbowe: podczas tegorocznej edycji do dyspozycji prawie 1.400 wystawców reprezentujących ponad 100 różnych narodowości, było ponad 90.000 m2 powierzchni wystawienniczej, a liczba zwiedzających przekroczyła 44.000 osób.

Baltic Wood S.A. prezentowała swoją ofertę na otwartej z czterech stron powierzchni wyspowej, o łącznym areale 158m2.
Architektura stoiska została zaplanowana w sposób jednoznacznie odróżniający obszar ogólnej prezentacji oferty firmy od ekspozycji nowości, która wypełniała część stoiska przeznaczoną do rozmów handlowych. Na podłodze eksponowane i testowane były m.in. przykłady tegorocznych nowości w ofercie produktowej: Dąb we wzorze klepki trójrzędowej pokryty lakierem matowym oraz Dąb Cream wykończony białą bejcą.
Cała powierzchnia ekspozycyjna podzielona była na dwa obszary prezentujące odpowiednio: standardową ofertę (ponad 50 produktów w różnych gatunkach drewna) oraz ofertę nowości (głównie bejce: Cream, Coffee, Chocolate, Gunstock, Antique i Cinnamon). Ta odrębna ekspozycja cieszyła się największym zainteresowaniem zwiedzających. Wiele osób spędzało też czas przed ekranami dwóch dużych telewizorów plazmowych, na których wyświetlano filmy i prezentacje firmowe. Przy ladzie recepcyjnej działał także stół pokazowy, na którym każdy ze zwiedzających mógł samodzielnie przetestować łatwość i precyzję instalacji bezklejowego, licencjonowanego systemu montażu Baltic LOC.

Stoisko Baltic Wood cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Spotkania handlowe były niejednokrotnie umawiane z dwu- trzy godzinnym wyprzedzeniem a przedstawiciele Działu Sprzedaży i Marketingu Baltic Wood mieli okazję złapać oddech dopiero późnym popołudniem. Doskonałym narzędziem wzmagającym zainteresowanie klientów okazała się być wizualizacja graficzna stoiska. Była ona powiązana w prostej linii z wiodącym gadżetem targowym, jakim był nowy kalendarz Baltic Wood na rok 2007. Zdjęcia pięknych kobiet, pozujących na podłogach Baltic Wood, utrzymane w artystycznej, czarno-białej konwencji, podkreślały dominującą w przekazie graficznym ideę naturalnego piękna i - jak twierdzili zwiedzający – były jednym z najefektowniejszych akcentów zwracających ich uwagę i zachęcających do odwiedzenia stoiska Baltic Wood.
REKLAMA
Cennik usług reklamowych

DOMOTEX 2007 – europejskie święto pokryć podłogowych (Zdjęcia: 3)

<center><b><font color=darkred> Domotex - Baltic Wood</center></b></font><center><font color=darkred> <b>Domotex - Baltic Wood</center></font></b><center><font color=darkred><b> Domotex - Baltic Wood</b></center></font>

 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz