DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Nowy koncept meblowy marki Levi’s®

Autor:
Źródło:
Data: 2006-05-30


Dystrybucja produktów Levi Strauss Polska oparta jest na sieci franczyzowej oraz dealerskiej. W skład sieci franczyzowej wchodzi 16 sklepów typu Levi’s® Store. Franczyza cieszy się dużym zainteresowaniem kontrahentów, ponieważ Levi’s® to jedna z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie.

Dla sklepów partnerskich niezwykle ważny jest fakt, że Levi’s® ciagle realizuje nowatorskie przedsięwzięcia, dynamicznie się rozwija i podąża za trendami, jakie kreuje rynek. - Chcąc uatrakcyjnić naszą ofertę rynkową i wyjść naprzeciw naszym partnerom Levi’s® stworzył przełomowy projekt REVOLUTION. W 2006 roku wprowadziliśmy nowy koncept meblowy, obejmujący kompleksowe modyfikacje w zakresie elewacji sklepu, jego wnętrza, paneli oraz przymierzalni – mówi Dariusz Graczyk, area sales operation manager Levi Strauss Polska.
Koncept został wprowadzony w ubiegłym roku. Otwarty w maju 2005 r. w Brukseli pilotażowy sklep Levi`s® Store charakteryzuje się niezwykłą kompozycją, elastycznością i ułatwieniami dla klientów poszukujących ubrań damskich i męskich. W ciągu sześciu miesięcy działalności, nowa koncepcja przyniosła wyjątkowe efekty. W porównaniu z rokiem ubiegłym liczba sprzedanych spodni wzrosła o 35%, a liczba osób odwiedzających sklep o 7%. Także siła przyciągania obiektu (liczba przechodniów spoglądających w stronę sklepu) znacznie się zwiększyła. Pilotażowy sklep okazał się najbardziej atrakcyjnym ze wszystkich miejsc z odzieżą dżinsową na tej ulicy, wygrywając ze wszystkimi konkurentami oferującymi ubiory jednej marki, a także sklepami sprzedającymi dżinsy wielu marek. Sklep bardzo przyciąga „poszukiwaczy” - osoby, które oglądają towar bez zamiaru kupowania dżinsów w danym dniu. Wartość procentowa dla „poszukiwaczy” zwiększyła się o 8% w porównaniu z poprzednią koncepcją sklepu.

Jakie właściwie innowacje będziemy mogli zaobserwować w sklepie?
Zmiany zacznynają się już od frontowego pasa na elewacji. Niebieski napis Levi`s® Store został zmieniony na czarny, a obok niego pojawia się najbardziej rozpoznawalny i przyciągający uwagę symbol autentyczności marki Levi’s® - dwa konie rozciągające parę spodni. Także wnętrze sklepu poddano metamorfozie.
Pojawi się nowe miejsce ekspozycji, tzw. „denim bar”, który będzie wykonany z drewna dębowego i będzie służył do ekspozycji spodni damskich i męskich.
Koncept meblowy REVOLUTION będzie posiadał dwa rodzaje paneli ekspozycyjnych (ruchome i nieruchome), które pozwolą na lepszą prezentację gotowych zestawień produktowych. Przymierzalnie będą wyściełane od wewnątrz tkaniną denimową, a drzwi będą wykonane z czarnego materiału. Uzupełnieniem całości będą czerwone dywaniki. - Jestem przekonany, że wprowadzenie innowacyjnego konceptu REVOLUTION przyczyni się do zwiększenia zainteresowania klientów, a także przełoży się na wzrost sprzedaży produktów marki Levi’s® – dodaje Dariusz Graczyk.
oprac. BK

GAZETA PRAWNA NR 104 (1722)


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz