DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Ratujmy Puszczę Białowieską

Autor:
Źródło:
Data: 2006-01-10


Polski oddział organizacji WWF rozszerza zakres swojej komunikacji o działania w obszarze marketingu bezpośredniego. Pierwszy projekt realizowany tą drogą razem z Acxiom Polska – kampania „Ratuj Dom Rysia – Puszczę Białowieską”, stanowi jednocześnie pierwszy na naszym rynku projekt z zakresu ochrony środowiska, który skierowano bezpośrednio do wyselekcjonowanych odbiorców. Komunikacja bezpośrednia jest często i ze znakomitym efektem wykorzystywana przez różnego rodzaje organizacje charytatywne, których działalność związana jest najczęściej z pomocą dzieciom lub chorym. Organizacje pro-środowiskowe, jeśli w ogóle, to bardzo rzadko korzystały z technik DM.

„Dotarcie do jak największej grupy darczyńców i zaangażowanie ich w nasze działania, oraz wzrost świadomości ekologicznej Polaków to główne cele, które chcemy osiągać w realizowanych przez nas kampaniach – mówi Sylwia Wiechowska, Kierownik ds. Marketingu i Pozyskiwania Funduszy w WWF Polska. - Marketing bezpośredni, jak potwierdzają nasze doświadczenia, nie tylko w Polsce, ale i w innych krajach, w których działa WWF, potrafi skutecznie nam w tym pomóc. Będziemy się bacznie przyglądać rezultatom tej akcji. Mamy nadzieję, że zdobyte doświadczenie pozwoli nam na bliższy i długofalowy kontakt z naszymi sympatykami.”
Projekt „Ratuj Dom Rysia – Puszczę Białowieską” jest akcją ogólnopolską, która została skierowana do kilkudziesięciu tysięcy osób wyselekcjonowanych z bazy Acxiom. Przy doborze odbiorców akcji eksperci firmy wykorzystali wiedzę na temat profilu darczyńców organizacji WWF zdobytą we wcześniej realizowanych akcjach min. „1%” aplikując ją do analiz scoringowych. Acxiom będzie także wspierał organizację w zakresie obsługi analitycznej wyników po zrealizowanych kampaniach oraz pogłębiania wiedzy na temat zgromadzonej przez WWF bazy darczyńców.
Projektem i materiałów, które zostały przesłane do odbiorców kampanii „Ratuj dom Rysia – Puszczę Białowieską ” zajęła się agencja Blue Design, a wyprodukowała je firma GHP Polska.
autor artykułu: kk

www.wirtualnemedia.pl


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz