DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Reklama w sieci kusi przedsiębiorców

Autor:
Źródło: Gazeta Prawna
Data: 2006-01-05


Wartość rynku reklamy internetowej w 2005 roku wyniosła ok. 140 mln zł. Reklamodawcy najwyraźniej uwierzyli w siłę tego medium. Na kampanie internetowe wydali ok. 50 proc. więcej niż rok wcześniej. W tym roku tempo rozwoju tego segmentu rynku nie osłabnie, a jego wartość może przekroczyć 200 mln zł.

To najszybciej rozwijające się medium reklamowe w Polsce. Stymuluje je dynamiczny wzrost dostępu do internetu oraz bardziej interesująca grupa odbiorców. Internet to już 3 proc. całego rynku reklamy – mówi Jacek Makowski, dyrektor działu sprzedaży usług marketingowych Onet.pl.
(...)
Internet kusi przedsiębiorców niskimi kosztami realizacji kampanii reklamowych, dużym zasięgiem i dobrą efektywnością. Reklamę internetową, w porównaniu z innymi mediami reklamowymi, można dokładniej adresować. W sieci obecni są już reklamodawcy reprezentujący praktycznie wszystkie branże – od spożywczej do przemysłu ciężkiego.

Popularne bannery
Największą popularnością cieszą się od lat bannery reklamowe wyświetlane w serwisach internetowych, rośnie rola reklamy kontekstowej w wyszukiwarkach, a spada zainteresowanie reklamą wysyłaną do użytkowników poczty elektronicznej (mailing) i sponsoringiem. Nowością roku 2005 były reklamy internetowe wykorzystujące technologię wideo.(...)

czytaj więcej - Gazeta Prawna - Gospodarka: Nr 4 (1622)


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz