DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Deska barlinecka - Marką Przyszłości

Barlinek SA

Autor:
Źródło: Barlinek SA
Data: 2004-11-08


18 października w Teatrze Narodowym w Warszawie odbyła się Gala "Marki Przyszłości 2004", pod honorowym patronatem Adama Szejnfelda, Przewodniczącego Sejmowej Komisji Gospodarki. Już po raz drugi miesięcznik "Businessman Magazine" wyróżnił silne i dynamiczne polskie marki, nagradzając ich twórców, którzy odważnie, z determinacją i wizją umacniają swoją obecność na rynkach europejskich. Wśród laureatów znalazł się Barlinek S.A. - producent deski barlineckiej.

Wręczenie nagrodyWręczenie nagrody

W finale tegorocznej edycji "Marek Przyszłości" znalazły się również: Green Way, Polcolorit, Nowa Gala, Cropp, House, Atlantic, Anwis, Work Service, Merida, a także Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych i Fakro z Nowego Sącza. Przy wyborze "Marek przyszłości" Kapituła konkursu wzięła pod uwagę strategię rozwoju firm, zakładającą ekspansję zagraniczną oraz prowadzenie działalności w branży, która ma szansę silnie zaistnieć w Regionie Europy Środkowej. Nie bez znaczenia były także wyniki finansowe oraz wielkość eksportu pod własną marką.

Barlinek S.A. przekonał organizatorów konkursu bardzo dobrymi wynikami finansowymi, konsekwentnie realizowaną strategią rozwoju zakładającą ekspansję na rynki europejskie oraz polityką proekologiczną.

Producent naturalnej podłogi – deski barlineckiej ma 70 % udział w polskim rynku. Od momentu prywatyzacji w 1999 roku znaczna część produkcji kierowana jest również na eksport. Konkurowanie na rynkach zagranicznych jest niesłychanie wymagającym przedsięwzięciem, a Barlinek jest w stanie zaspokoić najbardziej wyrafinowane gusta klientów z całej Europy. Stale unowocześniany zakład ma odpowiednie moce produkcyjne by sprostać każdemu zamówieniu. Wśród krajów eksportowych warto wymienić np. Szwecję (około 25 % udziału w rynku detalicznym), Norwegię (około 20 % rynku detalicznego) i Austrię (10 %).

Klienci z tych wymagających rynków doceniają przede wszystkim naturalność i ekologiczność deski barlineckiej. Polscy Klienci dobrze już znają programy proekologiczne które prowadzi Barlinek S.A. Jest to "1 za 1", w dzięki któremu zasadzono już ponad 1 mln drzew – jedno za każdą zakupioną paczkę deski barlineckiej oznaczonej logo programu, a także program reintrodukcji sokołów na terenie Pomorza Zachodniego.

Warto też przypomnieć, że surowiec do produkcji deski barlineckiej jest pozyskiwany zgodnie z zasadami FSC (Forest Stewardship Council) czyli zrównoważonej gospodarki leśnej. Taki wizerunek deski barlineckiej stał się podstawą do uznania firmy Barlinek S.A. za Markę Przyszłości.


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz