DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 

Rynek reklamy internetowej w lipcu

Autor:
Źródło:
Data: 2005-08-10


Według lipcowych wyników badań Netmonitorig, dominującą branżą na rynku reklamy były "Finanse i marketing".

Największym reklamodawcą Polska Telefonia Komórkowa Centertel, zaś najintensywniej reklamowanymi produktami... media internetowe oraz handel elektroniczny.

TOP Branże
40,15% reklam emitowanych na stronach WWW to reklamy produktów i usług należących do branży "Finanse i marketing". W branży tej wzięto też pod uwagę reklamę "sieci w sieci", która stanowiła 29,8% wszystkich emisji zarejestrowanych w lipcu. Kolejne branże aktywne w miesiącu lipcu to "Rozrywka i Kultura" - 15,4% , i "Telekomunikacja" - 15,4%. W stosunku do czerwca możemy zauważyć mniejszą ilość emisji reklam z branży motoryzacyjnej w lipcu było to 7% ogółu emisji do 12,5% w czerwcu.

TOP klienci
Wśród największych reklamodawców nie ma istotnych zmian, liderem podobnie jak w czerwcu jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel - 5,7% , wyprzedzając firmę sieciową home.pl - 3,6% oraz Telekomunikację Polską 3,1%. W miesiącu lipcu dało się również zauważyć dużą aktywność Polskich Linii Lotniczych LOT oraz Open Finance.

TOP produkty
Dwa pierwsze miejsca na liście najintensywniej reklamowanych produktów zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny - reklamy za którymi nie stoją zwykle konkretne przepływy pieniędzy. Prawie 22,5% emitowanych reklam promowało te dwa produkty. Stanowi to wzrost o 4,5% w stosunku do czerwca. Najczęściej reklamowanymi produktami typowo komercyjnymi były usługi telefoniczne ponad - 7%, konta bankowe - 4,9% oraz linie lotnicze - 3,9%.

Magdalena Górak / Internet Standard

czytaj także: "Branża internetowa podwoi przychody"


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz