DREWNO.PL - Portal branży drzewnej - ogłoszenia
TARCICA.PL - internetowy sklep drzewny
 
PODŁOGI DREWNIANE

Elżbieta Szydłowska otrzymała główną nagrodę w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2015

Baltic Wood

Autor: oprac. red
Źródło: Baltic Wood
Data: 2016-06-15


Elżbieta Szydłowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu firmy Baltic Wood, w ramach konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 organizowanego przez Mediarun, otrzymała główną nagrodę i tytuł Osobowość Marketingu Roku 2015 w kategorii Wysoka Efektywność na Rynkach Międzynarodowych, wygrywając m.in. z dyrektorami Renault, Sunreef Yachts i NAC. Elżbieta Szydłowska była nominowana w aż 4 kategoriach – w tym dodatkowo w kategoriach: Grand Prix, Wysoka Efektywność Sales & Marketing Director oraz Firma z budżetem do 10 mln PLN.

Elżbieta Szydłowska otrzymała główną nagrodę w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2015 Elżbieta Szydłowska otrzymała główną nagrodę w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2015 Fot. Baltic Wood

W laudacji 43 osobowe Jury, złożone z Prezesów i Dyrektorów - liderów kilkudziesięciu międzynarodowych i polskich firm z różnych branż - uwypukliło fakt, iż podłogi Baltic Wood sprzedawane są do 52 krajów świata, co stanowi ponad 85% całości sprzedaży, są komunikowane w niekonwencjonalnym połączeniu z modą oraz promują wyjątkowe wzornictwo, za co uzyskały wyjątkową w skali światowej nagrodę Red Dot Design Award. Podkreślono także szczególną odwagę w realizacji międzynarodowej strategii.

 

-To wyróżnienie potwierdza, że jesteśmy wyjątkowi a przy tym skuteczni, w tym co robimy i jest zasługą całego naszego zespołu – komentuje Elżbieta Szydłowska, laureatka konkursu.

 

Ogłoszenie wyników odbyło się 7. czerwca na uroczystej Gali Finałowej, podczas corocznego spotkania liderów marketingu i sprzedaży Marketing Summit 2016, w ICE Kraków w Krakowie.

 

To już szósta edycja konkursu organizowanego przez Mediarun – wydawcę jednego z wiodących portali poświęconych mediom i marketingowi – integrującego środowisko marketerów w Polsce. Główną ideą konkursu jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu a od niedawna również sprzedaży, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych. 


 
Komentarze Komentarze do artykułuSkomentuj Dodaj komentarz

Brak komentarzy. Twój komentarz może być pierwszy.

Powrót

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


 
 
facebook
newsletter

Zapisz się na bezpłatny

Wiadomości z portalu na e-mail

Zapisz